CityBox Otwock - Bezpieczny Urząd to autorski projekt, który powstał z myślą o wszystkich mieszkańcach Otwocka, którzy pomimo trwającej w latach 2020-2021 pandemii koronawirusa i wprowadzonego w związku z tym lockdownu, musieli zrealizować sprawy urzędowe niecierpiące zwłoki, tj. wystawienie aktu urodzenia, aktu zgonu czy wydanie dowodu osobistego. Projekt CityBox zapewnił połączenie ciągłości funkcjonowania urzędu w czasie epidemii w ultra bezpiecznych warunkach w czasach, gdy znakomita większość urzędów w całej Polsce była zamknięta.
Rozwiązanie to pozwalało na bezpieczny obieg dokumentów oraz zdalny kontakt z pracownikiem urzędu za pomocą zainstalowanego sprzętu multimedialnego.
W każdej z sześciu kabin znajdowało się stanowisko wyposażone w komputer, mikrofon, kamerę oraz urządzenie wielofunkcyjne. Kontakt z urzędnikiem następuje tylko za pomocą urządzeń multimedialnych. Po opuszczeniu kabiny przez interesanta była ona każdorazowo dezynfekowana poprzez naświetlanie promieniami UV-C, mającymi właściwości wirusobójcze. Rozwiązanie CityBox Otwock było przystosowane dla osób niepełnosprawnych.