Od 1 sierpnia 2022 roku, Punkt Obsługi Pasażera w Urzędzie Miasta Otwocka, gdzie można doładować kartę „Bilet Metropolitarny”, zostanie zamknięty. Taką decyzję podjął Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.
Po roku od uruchomienia punkt doładowania biletu metropolitarnego w Urzędzie Miasta Otwocka zostanie zlikwidowany. Jak poinformował ZTM, pasażerowie mają zapewniony dostęp do automatów biletowych. Wszystkie autobusy i tramwaje Warszawskiego Transportu Publicznego oraz pociągi Szybkiej Kolei Miejskiej są wyposażone w biletomaty mobilne - to 2439 urządzenia.
- Sprzedaż biletów z oferty biletów metropolitalnych została zapewniona za pośrednictwem sieci automatów biletowych stacjonarnych oraz pojazdowych (łącznie ponad 3 200 urządzeń), w których od 1 czerwca br. można nabywać bilety z ww. oferty. Dlatego też dalsze utrzymywanie punktu z przyczyn ekonomicznych nie ma uzasadnienia - pisze ZTM w korespondencji do urzędu miasta.
Punkt Obsługi Pasażera działał w urzędzie miasta od lipca 2021 roku, w ramach podpisanego z ZTM porozumienia. Miasto Otwock ze swojej strony udostępniło lokal, pozostałe koszty były po stronie ZTM.