Wyszukaj
Facebook YouTube
A A+ A++ Wersja kontrastowa
BIP BIP
Miasto Otwock
STRONA GŁÓWNA Mieszkaniec Ochrona środowiska Odpady Usuwanie wyrobów zawierających azbest

Usuwanie wyrobów zawierających azbest

Budynki - ozdobnik
Miasto Otwock udziela Mieszkańcom pomocy w prawidłowym usuwaniu i unieszkodliwianiu problematycznych odpadów zawierających azbest w ramach realizacji „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Otwocka, woj. mazowieckie, na lata 2008-2032” przyjętego Uchwałą Nr XLVII/358/10 Rady Miasta Otwocka z dnia 27.04.2010r. Pomoc realizowana jest corocznie przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

Zgodnie z regulaminem Programu WFOŚiGW pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie województwa mazowieckiego” osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, w tym również wspólnoty mieszkaniowe mogą składać wnioski o dofinansowanie za pośrednictwem gminy (Wniosek w postaci Oświadczenia składają do Prezydenta Miasta Otwocka).

Miasto w oparciu o oświadczenia właścicieli nieruchomości zleca firmie wyłonionej w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych odbiór zdemontowanych płyt azbestowych ze zgłoszonych nieruchomości.

W związku z tym osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które mają zdemontowane płyty azbestowe lub zamierzają wymieniać dach pokryty płytami azbestowymi i chcą skorzystać z pomocy powinny najpóźniej do 31 marca danego roku złożyć w tut. Urzędzie: lub Druki Oświadczenia oraz „Informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania” do pobrania ze strony internetowej Miasta Otwocka

Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Ochrony Środowiska tut. Urzędu, numer telefonu (22) 779 – 20 – 01 wew. 171 lub drogą elektroniczną adres e-mail: srodowisko@otwock.pl

Pliki do pobrania

Plik: Druk oświadczenia, Rozmiar: 43kBPobierzPlik: Druk informacja o wyrobach zawierających azbest, Rozmiar: 48.5kBPobierz