Wyszukaj
Facebook YouTube
A A+ A++ Wersja kontrastowa
BIP BIP
Miasto Otwock
STRONA GŁÓWNA Urząd Schemat organizacyjny Urzędu Miasta Otwocka Biuro Rady Miasta

Biuro Rady Miasta

Budynki - ozdobnik

Biuro Rady Miasta

tel. 22 779 20 01 do 6, wew. 305  lub 22 779 28 02,

e-mail: radamiasta@otwock.pl

Kierownik: Renata Trzpil

budynek "A", parter


Zadania jednostki

Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:

1) prowadzenie spraw związanych z organizacyjno-techniczną obsługą sesji Rady i posiedzeń komisji,

2) prowadzenie obsługi biurowej i sekretarskiej Rady i komisji, w tym sporządzanie protokołów z sesji i posiedzeń,

3) opracowywanie wniosków komisji oraz przekazywanie prezydentowi do realizacji,

4) prowadzenie rejestru uchwał Rady,

5) prowadzenie rejestru stanowisk Rady,

6) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Rady,

7) prowadzenie rejestru petycji Rady,

8) prowadzenie rejestru wniosków Komisji Rady,

9) prowadzenie rejestru opinii Komisji Rady,

10) prowadzenie rejestru interpelacji Radnych,

11) prowadzenie spraw związanych z Młodzieżową Radą Gminy oraz Miejską Radą Seniorów,

12) udział w pracach związanych z wyborami powszechnymi i referendami,

13) organizacja dyżurów radnych,

14) organizacja spotkań radnych z mieszkańcami,

15) przygotowywanie materiałów do wyborów ławników,

16) prowadzenie spraw związanych ze współpracą Rady z zagranicą.