Wyszukaj
Facebook YouTube
A A+ A++ Wersja kontrastowa
BIP BIP
Miasto Otwock
STRONA GŁÓWNA Urząd Schemat organizacyjny Urzędu Miasta Otwocka Wydział Gospodarki Komunalnej i Transportu Zbiorowego

Wydział Gospodarki Komunalnej i Transportu Zbiorowego

Budynki - ozdobnik

Wydział Gospodarki Komunalnej i Transportu Zbiorowego

tel. 22 779 20 01 do 6, wew. 310, 118, 139 lub 22 779 21 11
e-mail: wgk@otwock.pl

budynek "B", II piętro

Naczelnik: Karolina Wojnicz
tel. 22 779 21 11


Zadania jednostki

Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:

1) opracowanie i realizacja polityki Miasta w sprawach należących do zakresu działania Wydziału,
2) zarządzanie drogami gminnymi, w szczególności ich utrzymanie (wraz z chodnikami i parkingami), w tym:
3) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem drogowym,
4) realizacja zadań Miasta w zakresie oświetlenia i sygnalizacji świetlnej,
5) współpraca z innymi zarządcami dróg i innymi zarządcami ruchu drogowego,
6) realizacja zadań Miasta w zakresie lokalnego transportu zbiorowego,
7) prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami komunikacyjnymi,
8) planowanie rozwoju terenów zieleni w Mieście, we współpracy z Wydziałem Ochrony Środowiska,
9) prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, utrzymaniem i eksploatacją terenów zielonych, parków, skwerów, placów zabaw, fontann, zdrojów ulicznych, punktów szybkiego napełniania wozów strażackich, kanalizacji deszczowej itp.,
10) prowadzenie spraw dotyczących targowisk miejskich, w tym opłaty targowej, 11) zapewnienie funkcjonowania miejskiej infrastruktury technicznej, w tym zapewnienie dostawy wody,
12) koordynacja i realizacja zadań zapewniających techniczne utrzymanie i opiekę nadmiejscami pamięci narodowej,
13) planowanie i organizacja zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na obszarze Miasta,
14) prowadzenie spraw związanych z cmentarzami,
15) planowanie, organizowanie i zarządzanie publicznym transportem zbiorowym, w tym: