Wyszukaj
Facebook YouTube
A A+ A++ Wersja kontrastowa
BIP BIP
Miasto Otwock
STRONA GŁÓWNA Urząd Schemat organizacyjny Urzędu Miasta Otwocka Wydział Zamówień Publicznych

Wydział Zamówień Publicznych

Budynki - ozdobnik

Wydział Zamówień Publicznych

tel. 22 779 20 01, wew. 107
e-mail: zamowienia@otwock.pl
budynek "B", II piętro

Naczelnik Wydziału: Jacek Dąbrowski


Zadania jednostki

Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:

1) prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),

2) opracowywanie regulaminu udzielania zamówień publicznych oraz zasad udzielania zamówień nie objętych obowiązkiem stosowania PZP,

3) sporządzanie planu zamówień publicznych,

4) przygotowanie i prowadzenie postępowań o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty określonej w art. 4 pkt 8 PZP,

5) przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń wymaganych dla danego trybu i wartości zamówienia,

6) przekazywanie wykonawcom wyjaśnień, odpowiedzi na pytania oraz modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz),

7) zapewnienie obsługi komisji przetargowych oraz uczestniczenie w jej pracach,

8) prowadzenie dokumentacji postępowań,

9) przygotowanie umów w sprawach zamówień publicznych prowadzonych przez Wydział, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi,

10) reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu odwoławczym,

11) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,

12) sporządzanie sprawozdania z prowadzonych zamówień publicznych,

13) kontrola poprawności dokumentacji przygotowywanej przez komórki organizacyjne, w zakresie zgodności z przepisami PZP.