Wyszukaj
Facebook YouTube
A A+ A++ Wersja kontrastowa
BIP BIP
Miasto Otwock
STRONA GŁÓWNA Urząd Schemat organizacyjny Urzędu Miasta Otwocka Wydział Podatków i Opłat

Wydział Podatków i Opłat

Budynki - ozdobnik

Wydział Podatków i Opłat

tel. 22 779 20 01 do 6, wew. 192, 131, 182, 183, 244
e-mail: wpo@otwock.pl
budynek "B", I piętro

Naczelnik: Agnieszka Mądry
tel. 22 779 24 04


Zadania jednostki

Do zadań jednostki organizacyjnej urzędu należy w szczególności:

1) prowadzenie spraw z zakresu podatków i opłat, które są dochodami Miasta,

2) przygotowywanie projektów uchwał podatkowych,

3) przygotowywanie projektów decyzji w sprawach podatków i opłat, w tym ulg,

4) prowadzenie księgowości w zakresie podatków i opłat,

5) sporządzanie sprawozdań z wykonania dochodów podatkowych,

6) kontrola deklaracji podatkowych,

7) pobieranie podatków i opłat,

8) prowadzenie spraw związanych z postępowaniem egzekucyjnym należności z tytułu podatków, opłat i innych dochodów,

9) prowadzenie księgowości egzekucyjnej,

10) koordynacja spraw z zakresu pomocy publicznej, w tym prowadzenie sprawozdawczości,

11) przygotowywanie projektów postanowień w sprawie ulg dotyczących podatków i opłat,,

12) wydawanie zaświadczeń w sprawach podatków i opłat,

13) prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową.